به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران، پیرو بازدید میدانی یکم اردیبهشتماه از خط آهن میانه–اردبیل، نشست مشترکی با حضور سید مصطفی داودی معاون فنی و زیربنایی و تعدادی از مدیران مربوطه راه آهن، عباس خطیبی معاون ساخت و توسعه راهآهن، بنادر و فرودگاههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و نمایندگان شرکت ساخت به منظور بررسی آخرین وضعیت این محور برگزار شد.
در این نشست، پس از ارائه گزارشهای فنی و عملیاتی از آخرین وضعیت محور میانه–اردبیل، مجموعهای از تصمیمات اجرایی با هدف رفع نواقص، تکمیل عملیات باقیمانده و فراهمسازی شرایط بهرهبرداری ایمن و پایدار اتخاذ شد.
محور ریلی میانه- اردبیل از پروژههای مهم توسعهای در بخش حملونقل ریلی کشور به شمار میرود و تکمیل آن نقش قابل توجهی در بهبود دسترسی، توسعه منطقهای و افزایش ظرفیت جابجایی مسافر در شمالغرب کشور خواهد داشت.